Thursday, February 21

wondering ?



haritu ckg bm ngn pj da tukar yg best tu  ckgu pj kitaorng ajr bm ,ckgu bm ajar pj..
serius terpanjatss... asallah tukrkan?btw aku tak kesah  pun ckgu apa yg ajar aku jnji pelajaran aku ni
okeyh jee n ilmua aku ni halal jee..budk kelas aku ada sesetengah tu kurng suka ckgu bm tu tpi
aku doakan dorang ok kadang2 aku selalu tanya kawan aku"ckgu ,ckg kau suka dia ehh? favourite teacher kau kan haha?" then dia kata"ish! no lah..gila? x best arr " aku" x baik lah kau ni beljr kena la ikhlas x baik kata cm tu " kawan aku "yerla3 hermmm.. :'/"  betullah kan apa yg aku ckp kn x kan aku nk tipu  kau syg ku... terus dia diam.. pstu ckgu masuk serius kelas diam sorang x nk ckp kfinee... aku ckp kuat2 then aku pegang diana terus diana ikut aku... huhuii... xdelah snyi sngtkan esok kalau sunyi aku buat jee...kecuali jwpan tu mmg aku tak thu haha...tukar topik lak..aku ada sorang x cikgu ni dia ajar kitaorang dri tahun lepas serius  rasa nak nngis masa dia bual dengan kawan aku ...

cikgu:ermm saya rasa nk pindah la
murid: ala ckgu jgn pindah xsyg kitaorang lagi eh err..?
cikgu :bukan apa saya dpt jumpa suami saya ahad je..
murid:bila cikgu nak mintak x kesian ke kat kitaorang ?
cikgu:korang okeyh  saya suka :) tpi saya sedih juga x dpt jumpa suami saya selalu.. maybe bulan 4
murid:ala ckgu ...ermmm
cikgu :?@#@$%#^$&^*

setiap kali kadang2 ak perasaan ckgu sentiasa  beharapkan ni... aku suka kadang2 kalau dgr citer ckg pasal murid 2 dia koz kalau boleh dah besr nnty nk jadi guru ke jurutera ke arkitek ke? haha... sebab tu teringin nk thu sangat3... ckgu suka luahkan perasaan...saya pon teringin nak luahkan kat ckgu tpi sayang nya x sedia lagi lahh.... saya rindu nk tolong ckgu kemas bengkel haha.. makin bnyk aku cerita makin sedih pulak aku rasa sekarang ni k la assalammualaikum sayang2ku yg membaca ni ...  tak jawab dosa jawab sayang.. haha..

No comments: