Sunday, February 17

Cuti Habis!



 cuti ni aku x p mana 3 pon duk rumah makan +tidur+Facebook+Twitter+Tuisyen+Ulang kaji tu je
serius bosan ,bosan gila...aku bosan3... then aku ngadu kat ibu"ibu kasi ika RM70 nak beli handphone murah3 kalau ika tak pakai sangat ika bagi ibu keyh" ika minta sikit pon sbb ika da beli handphone lagi satu
sambil3 tu beli barang kelas dan buku latih huwwaaa!! abang ika tengok je kedekut! haha... semalam ziqah p surau dari kol 8malam smpi 11:30 malam sambutan malidur rasul   serius ika x leyh solat ada la sebab3nya ...
then ika tengok dorng solat tetibe serius terpanjat gila ada 2 orng budak kecik 3,4 tahun tgh solat alahai! comel je... then ziqah tesermpak muka yg sama macam cikgu ziqah baru nak tiak cikgu tpi lupannya salah orang malu3 haha...p ni pon  kak sepupu kita ajak rempit dia dngn baju jubah ungu kita dengan baju kurung ungu dah macam apa daa.. then  isnin da bosan2 novel +citer+intenet, selasa novel+televisyen+internet , rabu novel +internet +citer korea, khamis homework separuh+internet+novel ,jumaat homework+tuisyen
sabtu pergi surau+novel +internet ahad harini tuisyen+p rumah kawan akak sepupu +kedai  itu sahaja membosankan cuti kali ni  btw esok sekolah  mesti dorang mintak aku ampau dan limau sure aku akan cakap "penampau nak ,limau eeh  limau kat kedai " =..=  esok nak speaking boleh ...esok homework menimbun  murid2 paling tak suka perhimpunan kalau dengr perhimpunan di batalkan "hurrey3! begembira lalala" btw ika nak ucapkan kepada para pelajar "Selamat bersekolah " dan bagi yg lain3 "selamat bekerja "


No comments: