Wednesday, January 9

Koku!!


 huhu hari ni ada koku woi! sngd memenatkan blik kol 3 petang...
tdi aku exicited sngd derrr... then ada ajak msuk PRS ada ajak pecinta filem
bila pk lama2 dua2 bgi aku seronok bila p PRS dapat sijil kalau pecinta filem sijil takdpt tpi dapat tgk citer je.. then alhamdulilah aku pilih PRS untuk masa depan aku haha..ramai tnya aku uniform masuk  apa KRS ke silat then aku jwap silat sbb akak aku ada bju silat.. wah!good3... nevermind bye KRS!  haha.. lagi pun kalau masukKRS ada kawad petang aku mmg tak leyhdtg xder siapa nk jga ayh aku yg skit n ade tuisyen kadang3... tu yg susah tuh bye KRS  i will miss  u so much  btw aku da ada kenngn jdi wakil KRS haha seronok juga... budak2 semua kenal aku haha...shiott... haha komfem kena boo! dengn budk kelas kalau aku msuk silat haha...

No comments: