Sunday, December 23

Tahun Baru Azam Baru (2013)


tahun depan aku dah form2 sekejap je kan ... tahun ni hampeh je..
macam-2 masalah menimpa ... korang tahu tak masa nak dekat akhir tahun  aku nak habis sekolah aku sedih sikit je... *tak sedih langsung*.. sebab aku dah  tak sanggup nak menimpa pelbagai jenis masalah yg aku hadapi satu persatu setiap malam aku tido kat bilik mesti aku nngis smpi la cuti satu minggu baru la redha hati ni nak lupakan semua pekara yg berlalu... setiap kali aku sedih mesti aku kata lupakan je larh semua tuh maybe tahun depan akan jadi lebih baik kalau aku lupakan semua pekara buruk yg pernah berlaku terhadap diri hamba ini *eceh-eceh :3*  memang sukar sejak kepeergian mereka... sedihnya ... tak pelha...
azam aku tahun depan nak solat cukup 5 waktu ,mendapat cikgu yg lebih baik dari cikgu-2 yg pernah faham perasaan aku,berjumpa dengan orang yg aku ingini, belajar sungguh-2,rajin kan diri pergi ngaji dan tuisyen ,dan doa yg cikgu2 hrp aku berjaya menjadi seorng muslimah yg baik dan mendapat cinta yg betul2 sejati  dan kawan aku nak sngt azam aku thun depan  aku sentiasa senyum walaupun dalam keperitan dn sengsara 
I'm promise I can do it... so simple kan so aku kena la yakinkan diri yg aku boleh huhu..
okeyh larh tuje  ngee...hehe..