Saturday, December 8

Tahun Ini Berbanding Tahun Depan ^_^

toady tersangt2 la boring duduk rumah  makan ,tidur,tweet,facebook dengan layan blog
hari 2 benda yg sama tapi hari ni ... malas nak jawap phone dengan sms rasa macam  nak tenangkan fikiran jerp,andai ada yg  senang aku percayai dan sudi dengar apa yg aku rasa sebenar kan bagus... tak apa la tahun depan aku harap tahun depan ada bnyk kawan baru dan ramai yg sudi  dengr dan aku prcayai amin3... 
makin lama aku tengok beg baru kakak  aku beli makin semangat aku rindu sekolah....
aku rindu semua kawan-2 weyh aku rindu korang laa... aku harap sangat tahun depan ramai kawan baru..
mula2 rasa tak rindu tiba-2 rindu pula ...nak belajar  dan  kerja sekolah.Aku harap korang baik-2 dan sihat-2 datang sekolah 2/1/2012 ni tinggal lagi 3 minggu 2 hari je... aku sentiasa tunggu mungkin hari pertama aku datang sekolah mesti  seronok,gembira,hyper,berani dan datang awal hehe..doakan tau...tahun ni aku nak belajar betul-2 aku nak naik kelas A heww... doakan erkk... sebab ibubapa  dan adik-beradik aku nak aku masuk sekolah teknik sebab mereka nak aku habis belajar cepat dan maklum lah aku anak bongsu... hehe..
aku harap tahun depan guru kelas dan guru yang mengajar kelas aku semua baik2 dan rapat dengan aku termasuk anak murid 2B yang lain juga... baiklah ini jer cerita aku....  terima kasih kerana sudi membaca entry aku yang tak seberapa ni jangan lupa like dan komen .Terima Kasih Jasa Mu Dikenang.

2 comments:

Hanna Nabiella said...

insyaALLAH, blja rjen2 ^^
hye, jom singgah sini pulak :)
err, btw..nanti buang word verification boleh?susa nak komen la..hee
http://farhanabiella.blogspot.com/2012/12/sebab-kenapa-orang-tak-suka-datang-ke.html

Nur Haziqah said...

terima kasih banyak2 yerp,saya dah jenguk :)