Tuesday, November 20

Kawan Aku ..


Hari ni akunak cerita pasal kawan aku yg comel ni ... 
tengok gambar kat bawa ni..gambar aku n dia...
comel kan dia...sebelah kiri... dia selalu dengar citer aku smpi aku nngis2 sejak kak syahirah x lyn aku...
nevermind la! aku tak cerita sepenuhnya dekat dia... dia selalu beri aku semangat thanks keh.. aku suka tengok dia senyum coz ada lengsung pipit yg comel haha...tapi kadang2 dia over taww... haha...sama macam aku haha... bila kita orang ngajuk x smpi 10 min haha...kadang2 bila aku ingat balik rasa nak gelak je... 
sebab selalunya dia yg pujuk aku...dalam diam kitaorang gaduh dia tak tahu pulak aku gelak..
maklum la aku kan suka ketawa dan gelak walaupun dalam kesedihan dan kemarahan....
kadang2 aku nangis pun aku gelak tak caya tnya diana tgk gmbr bawa ni haha sweet kan??
 haha tergelak aku tengok budak laki paksa cikgu kim amik bunga tuh supaya buat aku ketaw... sayang korang muah! hehehe...kenangan2... keh dia ni baik dia kawan aku kata dia x nk berpisah ngn aku sumpah aku pun x nk pisah dengan kau... aku sedih dengar kau cakap macam u bagai sedih gila... thu diana mimpi dia dgn adilah jumpa teacher dtg sekolah dan teacher bgi hadiah tu kat dorang dua :') lepastu dia kata teacher cari saya  dan diana pun lari cari saya dia kata teacher pakai baju biru ... lepas diana jumpa saya saya cakap saya tak percaya dan diana jatuh katil haahaha... kan bagus mimpi itu kenyataan ....dia kata sebelum tidur  dia da baca doa tidur dan ayat kursi dah tetap mimpi rasa nak nngis pon ada..... saya harap teacher doakan saya dan diana kekal menjadi rakan....
macam ni  sweet kan korang... bagi korang yg baca pon tolong doakan yer saya tetap dengan diana :'(..


4 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Tiada kawan memang sunyi hidup kita kan kan kan.... syukur Alhamdulillah sebab kita memiliki kawan kawan yang baik hati serta sentiasa di samping kita.. =3

Unknown said...

hehehe thanks ainaa betul cakap awaktu,tqvm sebb selalu komen saya punya entry yerp..

Diana intom said...

Oke sayang, thanks gileww yee, haha kelakar la yg mimpi uh, xdpt dilupekan :)

Unknown said...

ok yunk,welcome, aku harap sngd mimpi kau tuh menjadi kenyataan aku rindu mimpi tuhh :)