Wednesday, August 22

Hari Raya ke2 Sedih ;'/


Hari raya ke-2 ni memang sedih jee hati aku sebb ayah masuk wad... tpi tak pe
demi kebaikan ayah... mak ngn adik beradik aku  ingt aku mcm x sayang ayah padahal aku sayang ayah sngd2
sebb masa aku kecik 2 ayah selalu beli kan aku anak ptung dan macam-2 lagi....
btw ayah pun selalu bgi kasih syg antara adik2 sama rata...
aku pling rapat ngn ayah masa kecik-kecik sebab ayah baik........
ni masa ayah tak sakit lagi..
sedara -mara aku jumpa ayah aku dia kata kat mak aku bila ayah aku da blik  sihat sikit dorang nak jaga ayah aku...tpi aku tak nak...aku msih memerlukan kasih syng seorang ayah... abis kitaorng ni macam tunggul la... 
adik beradik aku semua x nk ayah pergi... tdi mak aku  cakap ayah aku pun x mo... alhamdulilah ya allah!
Ika doakan ayah cepat sihat inshallah...


2 comments:

nabila biela said...

jgnlah sdey2...sy doakan ayah awk cpat chat gak..:)

Nur Haziqah said...

thnks sebab doakan semoga allah berkati awak.. :d