Sunday, August 12

Macam-2 la cerita aku!



Aku tak suka  meninggi diri but aku suka merendah diri  ada suatu hari tu cikgu aku ni suh aku tulis pasal
apa keb=hebatan aku if aku x tulis kena marah...
rasa nak nangis time2 aku terpaksa rasakan diri aku ni mcm meninggikan diri sungguh sedih!
btw takpela benda tu dah pun berlalu...
 Ni ika nak ucap thnks sangat-2 kat korunk! yg baca blog ika n then like syg korunk la!
terpanjat ika taw! ika post kat group yg ika masuk pasal blog ika just tgk blog tu cm x aktif pon..
saja je nk tgk aktif ke tk mula-2 tgk x aktif  sbb rmi x like post ika one day ika bukak blog ika...
ika  menjerit Ya allah!  sebab tengok  bru smlm 3 orang jer yg like hari ni 281 like!
sumpah! terpanjat... thnks very much likers!
yang pling ika sedyh kawan ika capital d mintk maaf kat ika ... 
dia kata dia janji akan berubah bagi ika dia sama jerk cm dulu....
ika cakap lain dia pk lain sedih sangat... ika cum kata meyh la singgah jap kat blog ika...  
pstu dia kata nk tunjuk belagak la tuh! nak batak HOT ! rasa mcm da tak nk tegur dia da walaupun ika da memaafi ,...  tapi hati ika jerk belum memaafi dia  msih terluka sedikit!dulu ika rapat dengan dia memang betul apa yg kawan ika cakap yang dia ni  memilih kawan...
lepas jer  ika tak duduk dengan dia 1 minggu ni sebb ika duk ngn mas sbb ada peperiksaan percubaan pmr 
kat kelas ika terus jerk pindah ika saja duk ngn mas sebab nk tgk riaksi dia..
bila dah dapat kawan yg lebih pndi dri ika terus ika da anggap  dia macam kawan biasa jerk!
dia kawan ika bersebab buat apa tak guna jugk kan?

apa-2 pun ika happy hari ni tetibe  jerk cikgu ika panggil ika dengn perktaan ika selalu ..
tuh nama manja  ika ! heww!! so sweet ur teacher sayang-3 sngd kat teacher nak peluk teacher la.. bila jumpa kalau ada jodoh hek-2...  teacher macm thu2 ika tgh sedih :')

theme raya tahun ni warna unggu haiyak!!!  x  sabar nak pakai!
btw tak sabarnya ! k la kalau capital D baca sori sangad aku hanya mampu meluahkan perasaan di sini! btw aku masih angap kau kawan aku sayang!
kalau mas baca aku aku cakp tapi ianya benar bukan!
kalau cikgu baca aku cakap saya x sebut nama dia  mknanya saya x memburukkan2 dia :-) n nak sngd peluk teacher ketad-2 untk kali terakhir! most love n kiss  for u!! muah! keh-2 :*teacher rindu u more la!!!  (menggedik)

 



No comments: