Wednesday, July 4

Kenapa dengan aku?


kenapa dengan aku hari ni  termenung pdng muka dia dalam kelas....da la kelas sama,rumah sukan sama,uniform sama,duduk sebelah2 n setiap kali aku pakai baju kuning mesti dia pun pakai... klu bju sekolah dia pun sama.... tapi kalau aku pki bju hitam kadng dia pki bju kuning dia tu ...esok ade pj jadi aku pki baju kuning hehe ... da la aritu dorng x abis2 tegur aku tgk dia... mlu gila kot... dorng pon ckp kat aku "untung gila siyh ko ngn dia serasi doe... jelly aku!" tapi aku"serasi ko kata dia tu rmi pemint la... wat pe aku  nk ehem3 ngn dia tpi rasa sayang aku kat dia tu ade hik3 jgn mrh yer!" kawan "p la ehem3 je xda sapa nk kacau ko nye ehem3 tu lagi" aku"hahaha... inshallah aku akan ehem3 ngn dia jika ade pertolongan ko"  n seterusnya bla.... hehe nnty aku update kalau dia ade jwpn n klu aku da ehem3 ngn dia or x aku akn update k...

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
ORIGINAL  STORY® ♥



No comments: