Thursday, June 28

Kami Kawan Dengan Budak Laki.. :)


 Ika dengan Aiman nampak sweet dorang kata hemm ... saya nak belajar dulu erk...btw Aiman Best friend saya n Aiman ni pandai orangnya...  haha... kalau shamsul ada kompem saya ajak shamsul sekali disebabkan kaki dia luka jatuh longkang pgi semalam tak dapat begambar...ermm..semoga shamsul sembuh :-)

Haha ...macam berlakon pula Mas dengan Aiman Sepeti baru clash!haha jangan marah erk... mereka berdua ni kawan baik and asik bergaduh je...haha... sweet friend kan :-)

Mereka Bertiga Bersahabat Baik Aiman,Xtahu,Eelzaf.. haha... 

Saya ,Eelzaf,Aiman aku suka kawan ngn dorang dua sebab dorang dua ni baik ngn aku ...thanks kawan nampak tak ada orng belakang aku dia malu nak angkat gmbr hahaha..


kami kawan setia... inila ertinya sahabat tak kira lelaki samada perempuan :)

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
ORIGINAL  STORY® ♥


No comments: